Sonia: eeeuuuww

Asså! HEj!
Haha fyffaaaan jag är så äcklad just nu så det finns inte. Jag har varit hos läkaren för att jag under hela natten och frmiddagen varit nära på att svimma av min smärta i magen ("äntligen" min tur" och hon gav mig en dricka som smakar som piss. Nej, jag vet inte hur piss smakar. Men jag kan tänka mig!!
Jag får kväljningar varje gång. OUÄÄÄH! Lola; du ska nog vara ganska glad över att du fick dricka gaterade än denna pissdricka.
Annars då? Idag har vi haft två hela presentationer som båda gick smidigt och bra. En individuell och en ihop. Det roligaste med det är anledningen till tårarna vi fick av något vi upptäckte på nätet. Aaaaalltså...nej det går inte ens att beskriva. Det fotot vi lyckades hittaaa? Nej. Säger bara; TÅRAR!
Efter nästa vecka kommer saker och ting börja att, jaa...skina? Projektarbeten ska in och finals ska skrivas. Om två veckor reser vi iväg till Oaxaca och Chiapas med Jockes pappa, ska bli spännande...
Efter det har vi bara två-tre dagar kvar i city innan vi placerar rumpan på flyget mot shveden.
Förresten så försökte jag blogga för två dagar sen men datorn stängdes av och jag orkar inte göra klart inlägget, så jag tänker publicera det efter det här - exakt som det blivit sparat. Massa foton är det iaf, om de inte försvunnit.
Oh well..vi ska trotsa våra sjukdomar och dra till Kings pub ikväll. Våra dagar i stan är räknade, får passa på helt enkelt!

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0