Sonia: im back and im alive

Alltså, det går verkligen inte att återberätta. Springbreak, livet här, skumma händelser, mycket sorgliga händelser, skolan, vännerna, festerna - allt blir bara för mycket. Det går verkligen inte att beskriva!

Jag kommer att hata mig själv om ett par år om jag inte återberättar allt, men samtidigt så är det helt omöjligt.

Vi har åkt runt såhär under två veckor; cancun - playa del carmen - izla cozumel - playa del carmen - tulum - playa del carmen (men bara för att hämta resväskorna från hotellet - å cancun. Vi har badat, solat, lekt i sanden (ok bara jag) plockat snäckor, snorklat med äckel snorkelguide, ätit på fusion en miljongånger, busat, sovit alldeles för lite, festat alldeles lagom, skrattat, bytt hotell 7 gånger...alltså, det går verkligen inte.

Jag ska försöka samla mig lite. Sima ligger just nu och sover på min säng. Hon ringde och väckte mig klockan ett och sa att hon kommer med lunch till mig. GULD! Nu har vi lunchat å hon har fått hälsa på mig familj som jag skypade med och nu ligger hon här och sover. Ikväll är det mellan två festar, samma sak imorgon. Å vi som lovade oss själva en vit vecka efter springbreak. Första kvällen vi kom hem på drog vi ut på tequila thuesday och i onsdags lyckades vi faktiskt vara utan, vi gömde oss i två olika biosalonger för att se Dragon barnflmen och Remember me med snyggingen.
Å igår stog vi inte emot. Jag ska försöka ikväll. Känns som att jag behöver en hemmakväll för att plocka upp resväskan, städa lite och äntligen få up alla foton på nära å kära på väggarna.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0