Sonia: its me again

TJO!

Jag sitter just nu hos Sima och gör det jag alltid gör när Sima är i närheten, nämligen att vänta. Och dricka. Min Ron con coca står troget brevid mig och värmen strupen.

Spanska provet - klart
Consumer Behavior provet - klart
Documentary production analys på en miljon sidor - klart

Jag och Simis snooza i trettio minuter imorse. Om vi var trötta? Jag skrev både proven halvsovandes, halvliggandes på bordet.
Efter de två proven så gick vi och la oss på gräsmattna i skolan för en siesta. Det blev egentligen för hett men vi tänkte såhär: vi är så övertrötta så att vi kommer att däcka på sekunden och då slipper vi känna värmen!!
Sagt och gjort. Bara det att vi inte tänkte på vattnet, så vi fick dricka kokande vatten resten av dagen.

Igår, eller imrose var det ganska kul att gå på högvarv.Tänk er att koncetrera sig ordentligt i flera timmar och så börjar man se ljuset i tunneln - ja, då börjar man flumma. OCh om jag gjorde det? Jag kom på massa nya grymma ideer och smeknamn åt Simis.
Bara för att jag har ett världsbäst av henne; PALGIS.

Jaha, vad mer? Jag lovar att blogga och uppdatera er om allt som har hänt sen playa. Synd att jag aldrig bloggade under tiden då...

Ikväll ska vi till favvostället, Kings Pub. Och som Victor säger det; de stället spelar bara Coldplay, The Killers och Kings of Leon, vad passar mig inte bättre då? DESSUTOM!!!! Så visar de The killers konsert och jag sitter och stirrar konstant. Brandon!

Dessutom har de världens bästa husband :-)

Nej, vet ni vad? Jag ska börja tjata på Simis nu. Mimis Fimis. Hon får inte sega såhär, jag vill UT! Dessutom sitter jag och är alldeles svettig pga att jag stog i duschen för trettio minuter sen och har stressat hit så sitter dansken fortfarande och sminkar sig i pyajamas. Typiskt skåningar...

TJARÅ!

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Ååååh lovley daaaaaaaays!! Palgis och dansken hahaha bästa

2010-04-27 @ 23:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0