sonia: snart hemma

Halloj,

kan inte riktigt sova. tror att det är en orolig syster som skriver till er. nu har fabbish börjat sin långa resa hit, om några (många) timmar får jag äntligen träffa henne!

inatt och idag sov jag i tolv timmar, TOLV! Det är första gången för mig, men blir inte alls förvånad då det har gått hårt till i tre veckor nu. Jag gick alltså inte ut och festa, på en lördag liksom...men imorse var jag tacksam!
När vi var i izla cozumel så sov Sima i 14 timmar en dag - fatta den lyxen?

Nu är jag hungrig också. Jobbiiigt. Vi var i Coyacan tidigare för att äta middag, jag åt en saftig och stor köttbit med ris. Älska riset här! Sen gick vi på café och jag beställde en Escandinavo, mest för att den skulle ha en likör i. Och OM det var likör i!? Det var mer sprit med kaffesmak jag drack. Ni skulle sett Lollos och Simas ansiktsuttryck när de smakat, haha. Jag halsa den! Lollo har det på film. Riktigt äckligt var det.
Tyvärr så orkade vi inte med en glass, goooodaste glassen finns där nämligen!

nej nu jävlar i min låda är klockan för mycket (haha). jag kommer seriöst att gråta när klockan ringer om typ 6 å en halv timmar...

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0