Sonia: sundaymorning and its glory

buenos dias chicos!
Fabbe och Sima ligger här brevid mig och sover, kan inte de vakna snart? Jag är svinigt hungrig nu faktiskt. Dessutom ska de vara överlyckliga för jag har spelat John Mayers nya låtar, mas och just nu en massa Kings of leon låtar. Finns det ett bättre sätt att vakna på? Aa det gör det nog. Men det här är jävla bra också!
Vi ska ju äta massa kaviar och nutella mackor! Inte ihop, eeuw..vad äckligt haha!
Igår åkte vi in till centro för att vara turister, förstår inte varför vi inte hänger där oftare bara?! Vi handla lite kläder, skor och massa snygga smycken från en marknad. Därefter drog vi hemåt för att duscha och mitt i allt kommer Victor hem med ett gäng på hundra personer för en fest. Mysigt? Not so när de redan var askalas. Vi lämnade huset fort som ögat, för att på Fabbes beställning gå och dansa lite. Vi hängde i en nyöppnad klubb i Polanco med gratis boos. Ja, alltså...inget koncept eller så men vi blev placerade på Vipen med flaskan på sekunden.
Och om vi dansade? Om vi skrattade? Om vi hade en riktig girls night out?
Det var jag, syrran, sima, lollo och hanna. Hur jävla kuul som helst!
Nyss vakna Sima till liv lite och kolla på sina kläder: vadfaaan gjorde jag igår och varför har jag ketchup på mina byxor?
Men fyfan vad lacka vi var innan klubben. Det krävdes tre taxichafförer att hitta dit. Å att de dessutom försöker lura oss...fyfan! Nummer två var ändå värst. Men mellan och tvåan var det riktigt kul - Sima och Lollo stog för underhållningen! hahaaha
Jag ska fan börja slita lollo i håret för att gå ut med oss oftare "det har gått tre veckor sen jag drack sist"/"det var 5-6 veckor sen jag var nykter senast", jag tror man ser vem som sagt vad va?
Nej jag klarar inte av det här - fööö varmt! HUR kan de sova? Å vadfan hände med vår frkostdate? Ska ringa och skälla ut neishy som inte sovit i huset i helgen som han annars alltid gör på helgerna.
Ill sweat you later.
-freeesh hahaaahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0