Sonia: zzzzzzzzzzzzz

Jag får väl ta och säga god morgon åt er! Vissa av er har nog redan varit vakna i ett par timmar.
Ni som inte riktigt vet hur det är med tiderna mellan sverige och mexico, oftast så ligger vi och sover då ni går upp för att gå till jobb och skola.
Om vi går upp vid nio på morgonen så är det redan eftermiddag hos er, fyra på eftermiddagen. Alltså 7+.

Så ja, ett plus ett. VADFAN GÖR JAG VAKEN?!

Imorgon har jag min tredje partial i spanska kl 8.30. Direkt efter den lektionen har jag en tenta i consumer behavior, den svåraste av dem alla eftersom det är en miljon saker att kunna och jag är nog den enda i klassen inte läst något med just kund beteende. Inte Lola heller tror jag. Ja, förutom marknadskommunikation kanske, men tror inte att det hjälper ändå...speciellt inte med tanke på att detta är en C KURS!!! Det fick jag reda på idag, kändes lite skönt ändå. Har gått runt och trott att jag blivit trög, men det är faktiskt ganska förståeligt att jag inte riktigt hänger med alla begrepp...

Tidigare idag, vid halv fem på eftermiddagen fick vi reda på att vi hade 24 timmar på oss att läsa genom ett häfte på 300 sidor om hur dokumentärfilm blev till och hur det har utvecklats fram till idag, och utöver det kommentera och analysera varje kapitel. Så det är exakt det jag har gjort exakt hela kvällen. Förutom att handla mat, äta massa mat, äta donuts, chili och lime nötter och självklart ätit en massa godis. Kan ni tänka er att 3 kg godis snart är slut, på ca tio dagar? Äh, så mycket är det inte när jag tänker efter. Jag åt minst ett kg godis varje helg i jkpg. Varje helg som spenderades där var en sorg.

Nu är jag äntligen klar i alla fall. Glad för det är jag inte direkt. Jag har inte hunnit plugga på något annat. Sima sitter här precis brevid och skriver klart det sista. Vi ska gå igenom spanskan lite fort innan vi lägger oss.
Spanskan är väl den jag minst oroar mig för faktiskt. Jag har lärt mig en del, wiho!

Hur, HUR orkar jag skriva det här?! Klockan är föbövelen fyra nu. Och jag ska alltso sitta i klassrummet om 4½ timma för att skriva prov. Och som sagt, direkt efter ett annat och på håltimman blir det att skriva en analys som ska vara inne på fredagen. Sen är jag ledig. Sen får jag äntligen andas. Sen får jag äntligen ta en (miljon) öl. Nu har det faktiskt gått mer än ett dygn sen sist!

Vem följer förresten med mig till läkaren för att kolla upp mina lever värden när jag kommer hem igen? Jag kommer nämligen behöva en axel att gråta på och massa cubas på det, hehe,

Snart ska jag börja blogga ordentligt för min kompanjon är ju inte duktig överhuvudtaget! Hehe..

GODMORGON/GODNATT!

Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0