Underbart

Jahapp, nu har man blivit tvingad av Sonia att blogga "DU MÅSTE BLOGGA OM MIN FÖDELSEDAG LOLA!!!"
Vad kan jag säga kära Sonia...det var underbart att vara den enda nyktra personen bland hundra superfulla människor...jag skrattade massor..HA HA
Och vad kan jag mer blogga om som hänt den senaste veckan? Hmmm...
Jooo just det!! Jag har fått en maginfektion IGEN så jag har mest varit...inne...KUL VA SONIA?
Åhhhh jag bara ÄLSKAR att ta antibiotika ihop med min pojkvän som jag smittade...
Det finns två saker som underhållit mig den senaste veckan:
1. Att se Sonia slå ihjäl piñatan Lucifer på hennes födelsedagsfest
2. Att vänta på att Sonia ska förstå att hon fått en piñata på sin födelsedag, hon insåg detta en kvart efter hon läst på födelsedagskortet (You kill piñatas!!)
Och jag måste ju tillägga att min shoppingrunda igår också gav mig en mening med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0