Sonia: now with pictures

...everybooody - shot shot shot shot shot shot shot shot shot!

Hej!

Jag ar grymt rastlos och bra javla forbannad. Men det ar en grej som jag inte later smitte ner den har fina bloggen..eller nat haha

alltso, dessa somnproblem som jag verkar fa har borjar gora mig lite knapp. pa lektionerna kanner jag mig som i hogstadiet, saga och gora allt for att javlas med lararna. Speciellt en utav dem haha
Jag la mig runt midnatt men markte ganska fort att det absolut inte gick att sova. Oppnar datorn och laser de allra trakigaste bloggarna i hopp om att bli somnig. Gick inte s bra. Till slut tvinga jag mig sjalv att sluta tanka for att kunna sova, bara det att jag fyra timmar senare vaknar upp - en bra stund innan klockan ringer.

Nu har jag haft spanska och consumer behavior och ska snart till organizatinal. SEN TAXI TILL FLYGPLATSEN! Antligen nagot annat att tanka pa och ingen mindre an min syser, halla?! Haha

Lollo sitter har brevid och klagar over det mesta som vanligt, hihi men huussshhh...sag inte att jag sagt nagot. Hon kommer bara att fa ut allt agg pa mig :(

Nu nar jag anda sitter vid en snabb dator och har massor med tid sa kan jag lika garna sno bilder fran fb och lagga upp har!

baten som skulle ta oss pa snorklingtur i izla cozumel


lola pa stranden i izla cozumel, det ser kallt ut ellerhur?


herr nilson! HERR NILSON!!


jag och lola snorkla! det var kul att ha nagon annan som simma efter fiskarna istallet for att gora det ensam i timmar :D


kolla lolas min! HAHAHA


hon gor det igen!


mitt sandslott efter att en idiot som stampa pa det! han var avundsjuk den lilla jaavel.


eldshow pa blueparrot, favrotihaket pa playa

och gungor istallet for barstolar!


bast! hahahhaa

simis!


dance til the sun comes up!

Nu orkar jag inte mer. Solen ar framme igen, ska ut!
Nasta gang vi hors sa sitter jag med min syser, how loooovely. BEESOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0