Utkast: April 27, 2010

Nu är jag entham igen!
Igår efter escuelan så åkte jag och mimis fimis med fabbe till flygplatsen. Vi var där riktigt tidiga så vi börja softilera, lite för mycket för att när vi väl kom till incheckningen så var kön så lång så att den gick igenom hela incheckningshallen. Och vi var självklart sist. Varför är det alltid så att nr man ställer sig i en evighetskö så är man alltid sist, ingen annan kommer efter?
Men det visade sig sen att det var några efterblivna fanskap som ville checka in trots att de skulle flyga 2½ timmar senare, så kön blev ganska fort kortare.
Jag och Sima busa oss förbi flygplanstaxin som tar överpriser och hoppa in i en taxi som precis släppt av några. Visa sig vara en trevlig prick som babbla. Jag blev mest nöjd med att jag förstog det mesta.
Vi hitta ett hamburgarställe och hoppa av där. Läskigt goda jalapeños!
Kom hem och såg hur tomt mitt rum blev och blev ledsen i ögat. Sima har ju också halvbott här under helgen å så. Från ett fullspäckat med massa kläder och vattenflaskor överallt och bara skratt till damm, skinn (jag flagnar) och eko. Kul jul!
Låg vaken fram till halv tre och prata lite med nyfunnen kompis som också hade svårt att sova. Till slut gav vi upp och la oss. Jag kunde självklart inte sova riktigt, vakna varje timma och av någon konstig anledning gick jag upp och stängde mitt fönster så det resultera i att jag fick vakna av värmen några timmar senare.
Jag tror att Fabbe har landat nu och är påväg ut till päronen, systrarna och en av mostrarna + respektive för kramkalas. Kul att de för två dagar sen satt och skypa om vilken mat hon skulle få när hon skulle hem. SÅ OKÄNSLIGT!! Jag satt och grät framför kameran. Nästan.
Lite bilder från dagarna hon varit här kanske?
JAG pumpar upp vår nya pool, Lola kollar på...


Lola med sina boys. Tequila-tuesday på pizzaställen i coyacan. Emanuel, Jocke, Lola, Lauri och Vlad.


Lola utbildar oskyldiga fabbe the famous discoface


vi invigde poolen. fabbe berätta att frans berättat om sina svårigheter att flyta och efter att ha konstant skrattat i en timma så testade vi det här med flyta. alltså; HAHAHAHAHAHAHA FRANS!!!!!!!!!!


tog fabbe till min kompis viktor för lite tortas con pastor



påväg hem från mega. kända cali mittemot, där vi alltid möter upp sima när vi ska åka nånstans.


mmm, KINGS PUB! OM jag kommer att sakna det här stället? Här firade vi min födelsedag för det hade passerat midnatt i Sverige. Även första kvällen med Micke och Thang som kom ner från New York för att besöka Sima. De chattade en dag och hon sa; kom hit! Två dagar senare var de här. Hur världsbäst är inte det? Klockrena snubbar. Synd bara att skåningarna var majorite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0