ÅÅÅaaa ÄÄÄ ÖÖÖö

Gissa om det är en lycklig (men trott och hungrig) Zalga som bloggar nu?
Jag har nämligen antligen köpt internet till min dator! WIHO!! Märker dock att fingrarna dras till A och O istället for ÅÄÖ men snart ar jag med i game:et igen!
Jaha...vad hände igår då?
Jag gick ju för att ta lite kalla med Victor och hans kompisar. Och då vill jag tillägga att jag dagen till ära glömt att ta med mig sminket till skolan då jag hade tennis på morgonen och sen duscha och lät håret självtorka. Så man kan väl lätt påstå att man SÅG hur trott jag var...
Hinner med två öl innan vi forflytta oss till Victors ställe för att dricka lite mer och bara hänga. Fler och fler kom och jag träffa lite kompisar som jag inte hunnit träffa ännu, så mysigt!!
Hahaha vid något tillfälle stog jag, victor, sasha, neish, jimena och carlos ute och diskuterade vilka som var snyggast från förra terminen. Efter att ha diskuterat fram och tillbaks i typ en halvtimma så säger Carlos, som annars är en ganska tystlåten kille:
- NO REALLY NOW! The bestlooking girl from last semester is DEFINITLY HER SISTER!! Och pekar självklart på mig. Stolt storasyster!
Jag lyckades att bli övertalad till att hänga med på en fest till en av vår kompis, hängde mest med for att jag inte ville hem till ensamheten och också för att snubben som hade festen är schysst!
Väl på plats så började jag ångra mig ganska fort. Men så dök mina nya franska kompisar upp och hur roliga dem än var så KUNDE inte jag hålla upp ögonen. Så kom jag på att jag kanske borde dricka lite alkohol så att jag piggnar till, och visst hjälpte det...for stunden! Det blev bara värre sen. Herregud, jag stog som ett barn och gned mina ögonen med hela handknogen.
Vi kom typ vid midnatt ungefär, vill ni veta vad klockan var när jag låg i min säng? KVART I SEX!!
Tycker så synd om alla snälla människor som försökte prata med mig men jag orkade inte ens öppna mnnen, jag var så omänskligt trött så det fanns inte! Vid något tillfälle snodde jag Victors systemkamera och lekte paparazzi, jag fick många nya kompisar då! Hahaha!
Till sluut lyckades Victor fatta att festen var slut och det var dags att hoppa in i taxin. Bara det att chaffören vill ha för mycket pengar. "lets jump out of the taxi and scare him so that he gives us better price" trots att jag inte orkade så gjorde jag det. 

Det sluta med att chaffören inte alls skrämdes ivag utan körde iväg istället.
Där stog vi två, i en liten gata i ett okänt område halvsex på lördagsmorgon. Om jag gapa och skrek på honom? O ja. Om han gjorde situationen bättre genom att försöka vifta in privata bilar för skjuts? Hell no.
"But duude, they wont rape you- us because we´ll rape them first!!" Haha idiot
Kom itll slut hem och slängde mig i min säng och hade ännu en natt..eeh, jag menar morgon, då jag frös ihjäl. Ett linne, långarmad tshirt, tjocktröja, pyjamasbyxor i bomul/fleece, tjocka strumpor hjälpte inte.

Kvart i tre på eftermiddagen ringer min mobil och Paulina undrar om jag inte ska med till båtarna, vilket var planen. Så jag går upp byter om, springer till OXXO för kaffe, sätter mig i en taxi och ringer gänget som ska dit..men då hade de träffats redan vid tre och åkt :-(
Egentligen blev jag inte ledsen, mer glad over att slippa dricka alkohol. IStället åkte jag till perisur för att köpa internet och äta mat och glass. HAr varit och handlat massa nödvändigheter och nu ska jag gå och faktiskt använda mitt kök för forsta gången!! Middag here I come.
beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0