ah, verdaaad?

Haa, gissa vem som var forst in i klassrummet igar? Gissa vem som blev the teachers pet, ganska sa direkt. Ganska sa naturligt i och for sig eftersom jag hade denna lararen forra terminen och vi catchade upp om allt.
Hon ar en san skon larare som till exempel, om (nar) jag och victor drev med varandra konstant under lektionerna sa kunde hon bara stanna upp och saga; assa, kan ni sluta leka att ni inte ar kara i varandra? alla ser det!
Hahahahaha!!
Vilket absolut  i n t e  ar fallet!
Eller nar jag och Lollo skulle kora viskleken med klassen for ett satt att visa om misskommunikation sa skulle jag forst viska i en av killarnas ora, och lararen sitter i andra sidan klassrummet i en helt annan grupp da hon skriker:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUU!!!! ;-) ;-) ;-)

HAHA VEM gor sant?!

Lektionen var helt ok, larde kanna tva skona franska typer som jag kanske ska ut med ikvall.
Kopte med mig burritos och en farsk choklad donut och la mig i min sang for lite movietime.

Idag har jag haft kursen fran helvetet espanol intermedio och min snalla larare som pushar och tror pa en sager:
assa, du hor hemma i basic klassen. ga dit.

Snallt va? Jag gillar honom....INTE!
Sen akte jag buss for forsta gangen idag. Mysigt. Inte. Haha

Pavag till skolan igen (vi akte till ett annat universitet for att kopa bocker) sa tog vi taxin...aa men da far han punka! SOM det small! Mina oron explodera.
Tror ni han stanna? Haha! Tjena! Han korde klart hela motorvagen med falgarna...skon snubbe!

Vet att inlaggen blir lite trakiga utan foton, men jag har fortfarande inget internet hemma. Men snart sa! Besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0