B L A AAAA!

Kvallen till igar, da jag tittade pa "Y tu mama tambien" sa lag jag i min sang, under min filt. Samtidigt hadejag ena fonstret, som ligger pa ena kortsidan, oppen och sa balkongen som ar i motsatt hall. Det jag glomde bort var MYGGEN.

Ganska snart borjar mina fotter att klia heelt frenetiskt, utan att jag kanner sjalva betten. Den kliar overallt men det kanns som att det ligger under skinnet. Helt stort. Jag var saker pa att det var pga av i lordags, da vi akte batarna och fick lite vatten i baten. Den lilla floden ser mest ut som avloppsvatten. Precis nar filmen tagit slut och jag borjat lyssna pa musik for tt sova borjar mina handr ocksa att klia pa samma storda satt. Inga bett, bara overallt.

Vaknar dagen efter med bett pa, vanstertumme-pekfinger OCH langfinger OCH under lilfingrt (om jag var potatis innan sa ar jg vattenmelon nu).Hogra handen blev skonad men jag skadade den genom att ga in i en fet skruv istallet. Hej blamarke!

Hogra foten har tre myggbet och vastra tva. Jag har inga vantar med mig men jag sov med strumpor inatt!

Ja! Och nu till det varsta. Jag far tillbaks mina spyattacker bara jag tanker pa det.

Jag gar in i toalleten pga naturens lagar och nar jag ar klar och ska tvatta handerna sa tappar jag andan och blir helt paralyserad. Det kandes som att jag stog still i en hel timma och stirrade pa den jaaaakla intraktarn, som faktiskt holl mig fangen i mitt egna badrum!
For att komma forbi maste jag alltso komma valdigt nara handfatet, dar det ACKLIGA, FULA, STORA, GROTTESKA odjuret lag i.

Efter att tanken slog mig att;
den har javeln kan bara vekla upp sin feta rygg och flyga mot mig och attackera mig med sina antenner sa slangde jag pa mig min handduk och sprang ut. Stangde dorren. Yrade runt med vinkandes hander och fladdrande ogon och snabba andningar (men inte lika snabba som hjartklappningarna) tills jag kom pa harsprayen!
Lagger handuken hela vagen upp p´huvudet, oppnar sakta och SPRAYAR pa som saatan, nastan sa att jag skrek: DIIIEEE BASTARD DIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEE!

Men jag gjorde inte det.
Nar jag trodde att javeln var tackt med en decimeter spray SA ROR JAVELN PA SIG!
Assa...jag kan borja grata bara jag tanker pa det igen.
Han vander sig om och kryper ner i halet. Varav jag slar pa det stekhetta vattnet och later det rinna tills badrummet ar fyllt med rok...aa, tills jag koppla att den javeln inte dor av vatten eftersom den kom fran avloppshalet.
Sa jag hallde lite rengoringsmedel, stangde dorren och la mig i sangen.

Oh, ni ska veta vilka bilder som dok upp i huvudet nar jag egentligen forsokte inbilla mig att John Mayer inte enbart fanns i mina oron utan att han satt dar pa sangkanten och sjong sina fina latar till mig.
Till slut borjade jag pa allvar ma illa och borjade kvallsvettas. Men, jag tackar mitt trotta-jag for jag dackade sen.

ouach. Nu kliar det i hela min kropp! HEJ DA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0