bildregn!

Ja, det tog ett tag att fixa alla bilder. Men här kommer en del av dem!
i väntan på incheckning (innan helvetet brakade loss) i chicago

andra eller tredje dagen hos victor. eftermiddagsfest. här; victor och sasha


en tysk tjej (som jag samma helg råka kalla för hitler, hon blev inte så glad...) hennes halvsyster som är halvtysk, halvmexikan (no shit) och en, för mig, okänd kille.


Mario, tysken och Victor


förra lördagen. Trajeneras, båtarna i Xoxhimilco floden. Här Victor, Sasha, Naish, Hans, Spain och Gina.


mysigt med dricka komma i rasande fart. öl, tequila, cider och vodka blandat.


"vattenfallet" haha


födelsedagsbarnet!


och såhär såg jag ut första dagen i skolan


den glada upptäckten jag pratade om häromdagen! De säljer tabbole brevid skolan; LYCKA! Men sen att den var nog den äckligaste tabbolen jag ätit är en annan femma. Om jag köper med mig den där igen? HELL TO  THE YEAH! Bara lite mer salt, surt, olja och chili! (Eller som mamma sa; det är ju själva kryddan som är tabbolen och om allt saknades, vad åt du då? haha)

Nu har jag varit duktig med bilder va? ;D
Funderar på att lägga upp ett album på fb, la upp mitt första mexico-album i somras, dåligt va?
Beso!

Kommentarer
Postat av: Fabbski

Paaaalgiiis!! De ser ut som att du haft det heelt niiice!! :D Och de verkar som att du gått ner en massa kg?? Skit snygg outfit hade du första dagen i skolan!:D

Love

2010-08-17 @ 14:27:07
URL: http://tpl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0