En la escueeelaa wey

Holaaa!

Jag sitter mitt ute i campus och har äntligen internet på datorn här också! Börjar bli lite trött på alla events som händer runtomkring här, allting något som händer...i början älskade jag det då jag kom från kanske världens tråkigaste campus men nu när jag sitter och försöker koncetrera mig så blir det lite jobbigt.
Det är karaoke, spel, reklam för drickor och mat, reklam för kamera som man kan fota roliga grejor med. OCh en snubbe som konstant pratar i en mic...oooofff.
Gissa vad?? Happy happy news!! Idag på spanskan så kände jag inte alls för att gråta, dö eller gå under jorden. Jag förstog faktiskt det mesta och han jävlades inte med. Joo, lite kanske...ställde de svårare frågorna til mig när jag kunde svara på snubben, vars spanska är den bästa i klassen, men självklart inte min egna. Gah. Men si se puedo!
Ska nog på bio senare med Paulina och kanske Victor men jag är redan hungrig och ska vänta tills hon slutar, fett jobbigt.
Ill be right back! Tjittattar med mina systrar, den ena om en uppdatering från hennes resa den yngsta is making sure att jag inte glömmer att köpa bästisband till henne och hennes...ja, bästisar.
Beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0