Fotografia del obejto y Publicidad y mercadotecnia

Aaaaaaaaaaaaah jag dor traningsvarksdooden!

Igar var ju, som sagt
(skrivet) min forsta tennislektion och jag marker av det som FAN idag. Jag behover nog inte paminna er om att jag endast spelade i fyrtio minuter mot en duktig motstandare, som faktiskt var den som fick springa omkring mest eftersom mina passningar...ja, de var inte av det gudomliga laget.

Men att ga upp for trappor ar en ren pina! Min rumpa och ljumskar tar kal pa mig, och aven mina axlar. Hej otranad tjej!

Imorse hade jag en lektion som heter "Fotografia de objeto" med, kanske den roligaste proffesorn hittills. Heregud som jag skrattade! Varfor gor inte fler larare detsamma? Jag har haft FOR manga som har forpestat lektionerna, enbart for att vara dem sjalva. Denna proffesor gor exakt tvartom, man alskar kursen - pga honom!

Ett exempel! (Och jag vet tt det nog inte kommer att lata  lika roligt som det var, for jag skrattade kanske LITE for mycket LITE for hogt)

Han har precis haft en presentation om honom sjalv pa tre fulla powerpoint slides (pa exakt det sattet man egentligen INTE far gora, men vad gor det om han ar rolig?)
I slutet av slide nr 3 stog det:

"And oh, my favorite team is..."

Varav han bladdrar fram ett foto pa honom, sittandes pa flygplatsen med fyra PUMA spelare. (PUMA och AMERICA ar de tva storsta lagen i mexico city)
Lyckan man sag i hans ansikte gick inte att beskriva! Sa pekar han pa en av spelarna och sager;

- det har ar, som ni ser hansnamn och han laser den har tidningen (spelarn holl i en tidning med fem lattkladda kvinnor) lite fnitter hors i klassrummet.

- Ja...jag sitter och vantar pa mitt flyg och kanner att nagon stirrar pa mig, manniskan kommer fram till mig och sager "are you profesor Alejo Orvananos?" and I said "yeees of course, it's me!" and he replied "WOW! Me and my friends are REALLY big fans of your work...can we please, please, please take a picture with you?"

ALLTSA! HAhahahahahaha

Entonces, me gusta el profesor!

Vi fick sluta tidigare, vilket inte gor mig sa mycket gladare da jag redan har en tre timmars haltimma. Nasta lektion borjar 4 och slutar 7 med en larare som jag hade forra terminen ocksa. Jag gillar henne! Mest for att hon gillar mig hehe..

Nu ska jag uppdatera mig om omvarlden, kommer snart tillbaks och beratttar om intraktarn jag hade i minn sovrum igar. Jag ryser av bara tanken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0