Friijoleeeees

God morgon, god morgoooon!

Idag har jag endast lekt med svarta hingsten, a.k.a min älskade dator. Det första jag gjorde var att starta den coh skype:a med Ilham och Idsala. Jag ringde till Ilhams iPhone och det första hon säger är "det känns som att jag pratar med dig i telefooon" ....Haha!!
Sen stog Sina och Mamma i kö så jag fick skype:a med dem också. Mitt i mammas predikan brukar jag alltid att visa nån av mina fötter, oftast den högra...och skriken efteråt är alltid roligast. Helt sanslöst sjuuukt vad smutsiga vi var förra terminen. Nu visa jag istället en vit strumpa utan någon smuts under men fick höra skriket ändå, ja men då visa det sig att jag har ett hål i strumpan.
"Skaffa dig nya strumpor kvinna!"
"De här har jag faktiskt snott hemifrån..."
"Släng dem!!"
Ja ja. Sen har jag varit nere i OXXO (seveneleven liknande) och handlat en liter kaffe (typ) lite ägg, salsa, nachos och frijoleees (mosade bönor).
Jag håller faktiskt på att laddar ner mina foton från kameran nu. Slog mig alldeles nyss att jag inte överfört några foton enda sedan typ två veckor efter semena santa (påsklovet och sprinbreak) Skärpning, jag vet.
Men håll tillgodo, snart hamnar ni i fotohimlen! Eeh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0