grrrrrrrrrrr

Blaaah!




Har precis haft min forsta skoldag, och som jag har langtat! Tyvarr borjade den mycket mycket daligt.
Min forsta lektion var espanol intermedio och det gick at helvete. Forstog ganska mycket men det fanns inte en chans i helvetet for mig att forsta allt som vi fick lasa och att delta i en diskussion.
Utover detta utbrister lararen att han sjalv inte forstar vad jag gor i den klassen. Harligt va?
Ganska soft start alltso! Om jag vet vad jag ska gora till nasta lektion? Nej.  Jag vet bara att det forvantas att vi ska prata pa som as och skriva rapporter; SKRIVA!!!!!!

Oooh, imorgon ska jag fa ut alla aggressioner pa min forsta tennis-lektion. Sen har jag en till lektion och efter skoldagens slut ar det meningen att jag ska pa bio. Men man vet aldrig med mexare alltso.

Bara att ta sig genom campus for att handla lunch tar en evighet, har stott pa massa gamla kompisar fran forra terminen och alla ar lagom chockade over att jag ar har, hehe. Men tycker lite synd om dem som traffat mig pa eftermiddagen, jag ar sur som bara den efter lektionen.

Jag borde ta mig till Perisur men jag orkar inte, ska bara hem och deppa! Javlalarare. Och javla mig sjalv! Mest mig sjalv alltso, eller bara mig sjalv. Hur kan jag bli sa handikappad nar de kommer till att prata?




Svarar pa mina kommentarer har, och alla ar till Fabbe som ar den enda som kommenterar. Karlek!

Jag blir inte radd, inte nar jag ar genomtrott och dackar sa fort ogonlocken nuddar varandra. Men det finns annat skumt ljud som skrammer mig, som att nagon skjuter nagon - har pagatt hela helgen och det ekar som fan. Enligt Victor ar det skott men jag tror inte riktigt pa honom.

Annars ar det varmt ja. Fryser i datasalen just nu och gar man lite for fort sa svettas man, for du har ju sett det sjalv...man kan inte riktigt ga i klanningar/shorts/kjolar har. 32 grader nar vi va i trajeneras (batarna) i lordags.

Besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0