Helgen

Tjenaaaa
Jag har lyckats kidnappa Victors dator medans han ligger och sover hehe
Har haft min forsta galna kvall har! Det borjade med att jag blev sjuukt uttrakad i mitt stora rum och ringde Victor for att kolla whats up och da beratta han att det ar trajeneras som galler idag (batar i en stadsdel i narheten dar man tar med sig egen dricka och mat och bara aker omkring i en flod och moter andra som gor detsamma och sa de klassiska gubbarna som spelar den klassiska mex musiken, jag glommer alltid bort namnet pa dem..)
Och fyfaaan sa kul det var! Traffa mycket nytt och harligt folk och jag ville inte att kvallen skulle ta slut.
Cepet som ligger brevid och sover ar lite arg pa mig for att jag inte bor dar han bor och att jag valde att bo sa langt bort. Han har faktiskt hittat ett hus som de byggt om och gjort till massa frascha rum, sa jag funderar faktiskt pa att ta det. Jag ar ALLDELES for sallskapssjuk for att bo ute i Coyo ensam. Nackdelen blir val att det lar bli lika mycket fest som forra terminen! haha
Imorgon borjar skolan och ingen ar lyckligare an mig! Langtar langtaar:D
Nu ska jag skriva ett mail till Fabski och Idsala! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0