Is this the night?

Halloj!

Har precis slutat min sista lektion for dagen och nu ska jag springa mot mega for att kopa harklammor. Intressant va? Grejen ar att det enda jag har med mig nu ar en locktang, och en locktang pa min lugg ar inte det ultimata direkt. Min harfon och plattang ar nanstans i Victors foraldrars hus...i en annan stad. Sa idag har jag gatt runt, utan att overdriva det minsta, med en lugg som star raakt upp. Den lever sitt eget liv!

Pa rasten till den har lektionen sa motte jag en av de svenska tjejerna och tjittjattade lite och da berattade hon att tva svenska tjejer vad med i en bilolycka igar kvall och...aaa, skitjobbigt, verkligen. Tycker riktigt synd om dem! De ar mer eller mindre oskadda, lite stygn, nackkrage osv men de klarar sig.

Min mage skriker efter mat och jag vet att jag inte kommer att hitta nagot att ata pa Mega forutom en kall starbuckskaffe i flaska. Mums.
Jag ar ganska emot starbucks egentligen, eller...jag har inget emot dem. Bara det att det ENDA de ar ar ett varumarke. Inget annat an ett bra varumarke.

Tre amnen i ett inlagg! Grattis till mig.
Nu ska jag forhoppningsvis mot Kingan...jag ska bara fa ner min lugg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0