Jag saknar White chicks! häääää hähä häääää

Jag och Paulina drog till den nya "mall:en" i närheten av skolan, sjukt snygg! Extra bra att den inte har exakt samma butiker som exakt alla andra mall:ar har.
Vi hittade en resturang där man kunde få välja en pasta typ, åtta ingridienser och sås som tillagades framför en, muuuuuuuuuuuuuuuuumms vad gott det satt!!
Sen gick vi för att kolla på Agente Salt och var, sorligt nog för mätta för popcorn. Kommer in i en tom biosalong och JB´s "never say never" spelades och vem är jag som inte ska sjunga med och dansa? Aaa, tills jag upptäckte att det faktiskt satt två människor i salen. Medans vi vänta på reklamen, och lekt klart med stolarna så slog det oss båda att det faktiskt inte går att gå på bio utan popcorn. Helst ska man ju också ha hunnit äta en stor del av lådan innan filmen knappt har börjat! Så vi springer ut och handlar det, heller i lite extra smör och springer in igen.
Alltså...filmeeen, klockren! Jag rekomenderar den aabsolut. Gillar filmer som man överraskas av, inte många som gör det nuförtiden tyvärr. Jag ska inte avslöja något, jag är faktiskt mogen nu.
Minns då sista matrixfilmen kom ut och alla var så exalterade, jag själv kunde inte bry mig mindre med mina kusiner drog med mig och deras syster på trean på premiären. Dagen därpå i klassrummet var jag lite uttråkad så jag gick fram till tavlan och skrev. MATRIX 3: NEO OCH TRINIDY (hette dem så?) DÖR I SLUTET.
Ops...I did it again. Hehe
God natt gott folk! Jag kommer att hata mig själv när klockan ringer om 9 timmar. Beso

Kommentarer
Postat av: fabbski

What a beautiful chocolate maaan hä häää häää häääää!! beautiful hähää

2010-08-17 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0