Jag ska beratta om min och Lollos upptackt forra terminen.


Det hela borjade de forsta veckorna da vi var alla en lycklig familj i la casa blanca. En dag promenerade jag, lollo och victor hem och han klagade pa var takt. Vada fort? Vi gar normalt, tankte vi.
Han trottnade och sa till pa skarpen:

- Marker ni inte sjalva att ni ser ut som tva idioter nar ni gar sadar?

Hahaha? Assaa..

Da har vi alltso gatt helt normalt, nagot fortare kanske. Ni vet, den takten man gar nar man vet vart man ska?

Men senare pa terminen, da dagarna blev hetare och hetare och man inte kunde ta sig till/fran skolan mitt pa dagen utan att svettas igenom alla klader? DA slog det oss varfor alla mexare gar saaaa sakta, det ar ju for att inte svettas! Sa klart!

Det roliga var att sa fort vi narmade oss skolan sa okade vi taktet bara for att fa komma in i svala Cedatec, men precis innan vi kommer in kommer vi pa det "VADFAN Zalga! Vi skulle ju ga sakta sa vi inte skulle bli svettiga!" Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0