Med pipan i munnen

Vänner! Det här kan vara mitt sista inlägg för nu är det officiellt att jag blir en av Newz nya bloggare. Bloggen kommer att fortsätta vara densamma, kanske lite mindre snack mer foton? I dont know, time will tell. Men bra mycket bättre plattform och jag tror att vi alla kommer att trivas där lite bättre där, eller hur?

Har varit sjukt seg idag, höll till och med på att somna på lektionen idag TROTS att jag la mig så tidigt igår. Men jag, liksom många andra vaknade mitt i natten av att det regna så stöööört mycket. Jag var helt säker på attt det var översvämning i mitt rum och kunde inte sova om förrns jag la datorn i byrålådan...sen kunde jag inte bry mig mindre och sov om. Tog ett tag tyvärr...
Jag hade ju min fotolektion med den här klockrena professorn som jag berättade om förra veckan? Han som fick mig att skratta liite för mycket, liite för högt? Han gjorde det igen!
För ett par år sen var han på flygplatsen (igen) och stog där med sin pipa då en vakt kom fram till honom och sa;
- Du får inte röka här
- Jag röker inte...
- Men du har ju en pipa i munnen?!
- Jaha? Jag har skor på mina fötter också, men jag går inte?

ALLTSÅ! HAHAHAHAHAHAHAHA
Nej, nu ska jag lägga mig. Ska bara trösta Vickan lite över MSN som har kärleksproblem. Jag kommeer att hata mig själv imorgon när klockan ringer kvart i sju, hata!
Godnatt! Beso

Ps: denna professor, som är otroligt söt (och väldigt, väldigt gammal) är helt säker på att jag är mexare och pratar med mig på spanska. vem är jag som rätta honom? Åhåhååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0