MEN SHIT!

Jag sprang ut fran datasalen for lite luft och mat och upptackte att de har stangt salladsbaren - attans, de maste ha vantat pa mig i all evighet! Hahaha!

I alla fall, styrde fotterna till andra sidan campus dar jag vet att det finns mat, kanske inte den basta men det haller hungern borta i alla fall. Och jag skulle inte ha gjort det! Herregud, kinamaten gor sig inte bra i magen just nu. Tur att jag inte at allt, sa ackligt flottigt var det och da ar jag inte den som petar i maten.
Uaah, hoppas illamaendet gar over snart, kul fredag...inte for att jag har planer pa att dricka eller festa but still!

Jag kopte med mig en ben and jerrys igar, nar jag besokte Mega for forsta gangen denna omgang. For jag gick namligen runt dar, helt forstord i kroppen, trott som en idiot och huvudet som potatismos och kom plotsligt pa att jag inte atit nagot sedan min sallad i skolan for flera timmar sen. Och da ar det konstigt! Nar jag inte ater pa timmar alltso...

Nar jag hade stadat badrummet sa pass mycket att jag blivit hog pa rengorningsmedlet sa orkade jag inte med min BJ, men oppnade det sjalvklart anda:D
Varfor blev jag forvanad egentligen? Den var helt isig, ni vet sa glassar blir nar de smallt, frysit igen, smallt, frysigt. So omysigt. At och kollade pa var dokumentar som jag sima och lollo gjorde och skrattade at den igen, som jag har gjort alla de miljoner gangerna innan.

ALLTSA! Kan jag snalla sluta skriva langa inlagg? Vad ar detta for sjukdom egentligen? Jag som ska forestalla en fardig kommunikator, pff. Jag skyller pa att jag inte ha sa manga att prata med just nu...buhuhuhuuu AR ENSAM HAR! Varfor kom jag hit sa tidigt?

So young and full of running, all the way to the edge of desire. Ahhhh den har laten ger mig rysningar!

Bara for det sa ska jag publicera denna underbara lat fran musikhimlen, men den fortjanar eget inlagg.
Besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0