PS:




Igår när jag och Paulina
kikade på det nya köpcentret så gick vi in i en djurbutik, ja alltså inte en sådan som man är van med i Sverige med lite fiskar, fåglar kanske marsvin, kaniner eller ormar, ödlor (ibästa fall)
Utan en djurbutik med små minimala burar med....wait for it...flera hundar. Där låg dem hela utmattade och med fett päls och såg genomledsna ut. Mitt hjärta gick sönder i miljoner bitar, POR QUE?!

Jag vill öppna alla burar och ta med varenda en med mig hem, helt fantastiskt söta var dessa valpar och jag undrar när den där fina vårdagen kommer då jag själv får en hund?
Ps: ingen tyckte självklart att det var konstigt utan det är så man handlar sin hund här, går in i en butik och pekar ut en å så vips! så har du den hemma. Som vilken sko som helst. Undrar om de får kvitto och returrätt? Alla runtomkring mig tyckte väl tvärtom, att JAG var den störda som gick runt och knacka på fönstrena till burarna och sa "heeeej hundeeen, heeeeej...vad fiiin du är, jaaaa visst är du deet? Visst vill du följa med mig heeem..jaaaa, jaaa du e s så sööööt" Paulina slet ut mig därifrån. (Kul att mitt PS är längre än själva inlägget...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0