Pshycobitch

Nu ska jag faktiskt bege mig fran skolan. Aldrig tidigare har jag varit i skolan sahar sent PA EN FREDAG! Kontraster fran forra terminen? Miinst sagt.
Ska ta mig till kopcentrumet brevid mitt nya hem for att handla nagon dvd, i basta fall nagon sasong av en bra serie som jag kan underhalla mig med denna helg. Ska aven handla hem lite goda grejer.

Okej, jag skyndar mig lite pa ocksa for att det sitter ett psyk har. Assa jag lovar, jag menar inte att gora mig rolig pa hans bekostnad men han AR stord!
Forst satt han fyra datorer ifran mig och det forsta han gor ar att banka pa tangetbordet. Sen mummlar han massa. Nu har han flyttat till raden brevid och hans mumlande har gatt over till att prata med sig sjalv och braka med datorn, han studsar aven pa stolen...

Hepp shipp! nu beger jag mig! Folket, jag har laddat med inlagg idag eftersom jag inte kommer att kunna uppdatera er forran pa mandag. Aaaahh langtar tills pa mandag da jag borjar skolan! Har redan funderat ut min outfit, en ny sadan hihi.

Ta hand om varandra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0