SMASH

Hola chicas y chicos!

Min skoldag nummer tva har varit betydligt battre an den andra.

Gardagen var hemsk, den dar lararens kommentar lar ju inte fa mig att borja prata direkt..
Saaa jag gick till mega och handla en megamuffin och akte hem for att kolla pa filmen "Y tu mama tambien" haha, namnde jag att det var Victors film?



Idag var jag pa min forsta tennislektion vilket var MYCKET roligt! Jag var helt genomsvettig efter 40 minuter bara. Spelade med en okand kille medans var tranare var och spelade tennis med en annan snubbe, HAHAH! Men det var for att det var forsta lektionen och folk dok upp utan rack eller med jeans...

Eller ok, jag "spelade"...jag sa "uups..perdon!" oftare an att bollen stutsade! Men kul var det! Sen hade jag min forsta lektion i introduktion till mexikans kultur, vilket ar kanske ett ganska efterblivet move av mig - men rolig lektion anda. Trots att vi redan fatt en laxa pa tva sidor.

Nu ska jag dra mig hemat for en valbehovlig dusch!

Besos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0