Sonia, solo sonia..

MEN MORSNING!

Jag har inte sa mycket att gora och vantar pa ett mail sa jag kom in pa bloggen for att kolla lite statistik och ser att nagra har droppat in pa senaste tiden, sa ja...jag tanker uppadatera er, kommer bli fler uppdateringar nu (inget lofte dock, har lovat det har en gang for mycket) men i och med att skolan blockerat facebook sa har man faktiskt inte sa mycket att gora.

Jag ska oppna en ny blogg snart, sa fort jag fatt ordning pa allt har nere i mexicoland. Maste fixa boende och mitt visum, det ar prio ett.

Det kanns helt sjukt att vara tillbaks. Och annu sjukare att vara har utan Lola och Sima. Inser att jag ar vaaldigt ensam numera nar jag ska inta min lunch pa en av de grona bankarna pa campus...Lola, var ar du?
Inser ocksa att ingen kommer att folja med till vart kara Kings Pub (om jag nu inte lurar dit nagra nya utbytesstudenter) utan far helt enkelt umgas med vart lilla rockband helt ensam..var ar du Sima?

De utbytesstudenterna som har trillat in har jag inte fatt sa mycket uppfattning om annu. Har endast ´pratat med tva stycken som jag stotte pa pa seven eleven, jag passade pa att leka cool och hjalpa dem fylla pa deras mobiler med credits nar jag egentligen ar den stñrsta norden sm inte kan spanska hehe..

Jag bor just nu pa ett hotell som tog lite for lang tid att hitta, bade pa internet och nu nar jag och D akte dit. Det visade sig att jag trott att det heter Hotel Kristal nar det egentligen heter Hotel Diamond - hey? Two shiny rocks, whats the differens?

Wow, jag upptacker nu att jag har saknat att blogga...

Har mest suttit i samma datasal idag, i tre omgangar. Forsta omgangen kom en tant och stada, nu nar jag kommer in igen 5 timmar senare sa har de precis stadat igen. Om de kunde stada halften sa mycket inne pa HLK...

Vad mer? Vad mer? Jag holl pa att inte fa komma in pa planet mellan Chicago och Mexico pga mitt visum. Men tji den som ger sig! Efter nastan tre timmar fick jag mitt boardingcard och kunde andas ut. Inte att fa en adress till immigrationsverket i Chicago mitt i natten (lokaltid, alltso valdigt tidigt pa morgonen i sverige aaalltso hunnit flyga i nastan ett dygn) utan nagra som helst anvisningar om HUR jag ska ta mig dit och nar jag far aka. Kul, riktigt kul.

Igar dackade jag vid halv nio (halv fyra pa morgonen i sve) och vaknade halv fem trorjag, lag i min megasang och kollade pa Christine och garva ihjal.


Lollo! De har bytt de har jobbiga uuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh pappersmaskinen pa toaletterna och lagt sana blowers istallet - iskalla sadana. Jag forlater det dar jobbiga ljuder, kommer ju att forfrysa om ett par manader!

Aah just det! Var precis uppe och fixade mitt schema, gar fan i skolan varje dag nu..BLA. Men jag har ocksa lagt till lite tennis! Det var meningen att jag och Lollo skulle borja forra terminen men det blev alldeles for mycket efterblivna saker som gjorde att det inte gick, men numera ska jag svimma av utmattning varje tisdag och torsdagsmorgon. Jag langtar tills jag far kopa mitt svettband hihi



That's it for today folks, adios!

Kommentarer
Postat av: Fabbskii

Yeeiiyeeiiyeiiiyeii fortsättt blogga!!

2010-08-04 @ 22:37:52
URL: http://tpl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0