Off in the night While you live it up I'm off to sleep. Waging wars to shape the poet and the beat. I hope it's gonna make you notice...




Kan. Inte. Halla. Ogonen. Oppna.

I fyra timmar har jag nu gatt runt som en zombie och ar genomtrott. Varfor? For att jag endast sovit i 5 och en halvtimma inatt. Hur mycket brukar jag sova annars? Jaa, minst nio timmar - ibland tio. Och natten var rena helvetet! Jag fros ihjal exakt hela natten. Jag lag som en klump i fosterstallning med armarna i kors och "tacket" over huvudet och sag nog mer ut som en fjarilspuppa an en manniska som ligger och sover...

Igar var det forsta gangen jag gick till Kings Pub. Bara for att frascha upp era minnen; stallet som jag och Sima hangde pa VARJE torsdag sen pasklovet och framot. Enda veckan vi missa var nar vi var och reste runt kusten nastsista veckan och tro oss, VI LED.
Kandes LAGOM skumt att vara dar utan henne men helt faaantastiskt underbart att fa hora det dar sjuhelskotta grymma bandet igen. Vem var vaarldens lyckligaste tjej nar hon upptackte att de lagt till en av Kings of leons latar pa spellistan? Jag ros exakt overallt och var inte langt ifran grat (jag ar ett kanslomassigt vrak ibland hihi)

Att vara har utan Sima, min fru ar konstigare an konstigt. Nar jag bad en taxichaffor att lagga var favoritradio kanal "AAalfa noventeuno punto trees - mar veridad...muuucho mas musicaa" (med ratt ton pa rosten, por favor) ja, men vad spelas da? Hennes favvoband Queen. Samma dag pavag hem ber jag och samma kanal. Vad spelas da? Queen.
Igar
nar jag tog taxin in till Condesa och bad om samma radiostation, vad spelas da? VAR lat Kei$ha - tiktok. Vi blev som tva gaaaalna manniskor sa fort vi horde den. Och beskrev var termin gaaaanska sa val ocksa.
Pavaaag heeem sa ber jag om samma kanal, vilken lat ar den sista som spelas innan jag kommer hem? Laten som jag och hon spelade KONSTANT i en manad...var alskling, var prins, vart hjartegull - Justin Bieber med Baby.
Sima; mexico forsoker saga att du inte hor hemma i Sverige och att du borde komma hit like...AHORA!!!

Idag hade jag tennislektion igen och det blev lite lugnare an den innan da jag var helt geenomsvettig efter 40 minuter. Idag spelade vi tva mot tva. Och jag trodde att JAG var dalig. Stackars kille! haha arligt..jag ville ga fram och krama honom, men anda akta mig lite sa att mitt ansikte inte kom for nara hans acnetackta ansikte. Istallet for att passa bollen rakt fram sa hamna den pa banan brevid, pa samma sida som honom.............
Jag vetinte hur det hela gick till och hur det kunde ske VARJE gng. Egentligen ganska ommojligt...men ja, tydligen inte!

Maste nog ta och rora mig hemat for att sen kopa internet till min dator...mamma lar bli tokig utan skype en vecka till. Imorgon ska vi utbytesstudenter aka batarna igen och hanga. Hoppas att det blir skojjigt!
Men forhoppningsvis sa hors vi redan ikvall om jag ordnat det har med internet. Da ska ni fa se bilder pa bland annat mitt rum och pa min grymma och lyckliga upptackt fran igar!

Besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0