buenos dias blev buenos tardes...

God morgon!
NU är jag pigg som en lärka! Fast det var faktiskt litejobbigt att gå upp för 40 minuter sen, trots tio timmars sömn. Vem hinner egentligen sova 10 timmar inför en skoldag?!
Ska ta och överföra mina foton till ett usb som jag ska framkalla inför fotoklassen.



Haha! OJ! Såg att jag glömde publicera inlägget, och även skriva klart det imorse.
Oh well, datorn trögade sig som faen men jag hann åka till Walmart för att framkalla. Trots att taxichaffören körde fel för att han var helt inne i vår konversation och hans försök till att hitta ord som jag skulle hjälpa mig att förstå vår spanska konversation bättre. Men ibland är jag helt ommöjlig att göra med...
Nu ska jag ta och läsa lite inför nästa lektion. Sen ska hem till Vickan (Victor) för att få lite hjälp med min spanska läxa, ja om han inte går ut och dricker...vilket han lär göra i största sannolikhet.

Beso for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0