som det strålar från ditt hjärta!

Halloj pa er,

var ar alla nar jag antligen far tag pa internet? Inte en enda sjal som ar online pa min msnlista, kanske tredje gangen det har hant sen jag fick MSN aret 2000. Kan ni tanka er? Andra gangen var for typ en vecka sen haha

Sa mycket som har hant horrni!

Jo jag fick en snall taxicahffor, men forstar ni vad som hande? Vi ar pa en parallellvag in till Pereferico (tyyypp e4an) och vi hor massa polisbilar komma, sa folk(bilarna) staller sig at sidan - inga konstigheter. Vardagsmat!
MEN! Forst rullar tva vanliga polisbilar, sen kommr tre fyra stycken sana truck, dar polismännen sitter ute pa trucken...och inte nog med det!!! De har sina stora vapen framme, riktade mot bilarna! Dar kissade jag ut kaffet...
Alltso!! Hahahaha det var bajjalaskigt! For de hade hjalmar och halsdukar upp till ogonen och sag riktigt laskiga ut.

Jag kom till skolan och fick gaaa runt halva campus med mina resvaskor bara for ombyggnationerna, svettigt varre sa satter jag mig pa en av de grona bankarna och borjar lasa min bok. Sedan ringde Victor och jag hangde med honom ett tag pa eftermiddagen innan det var dags for mig att dra till min nya lya. Klockan 7-8 borjar jag sakta att kanna hur somnig jag blir men jag kan ocksa inte saga till killen att sluta visa mig runt i huset och omradet, utan allt jag ville vara att kopa sangklader, rengoringsmedel och dacka.

Nar jag antligen fick vara ensam och handla sa blev jag forfoljd av en vakt pa stallet som hade ogon som kollade at  varsitt hall. Genomsnall forvisso, men jag har redan sagt att jag inte behover hjalp typ fem ganger och dessutom var det jobbigt att prata med honom eftersom man inte riktigt visste vilket av ogonen man skulle kolla i...

Det basta var anda nar jag upptackt att det var overpriser i butiken och lyckades, med mina james bond moves, lamna tvalen i korgen utan att nagon av de anstallda skulle se, och skulle rulla ner for trappen sa dyker han upp fran ett pyttelitet hal och skriker HEEEJ DAAA HA EN BRA KVALL VI SES BLA BLA BLA
HJARTINFARKT no 2 for dagen? Jo man tackar! Hahahaha jag kunde faktiskt inte halla mig utan borja skratta, han trodde val att jag skrattade med honom, for han blev glad...

Mitt rum ar helt fantastiskt! Jag ska fota det sa fort jag fatt ordning pa allt.
Och nu vill jag gladligen meddela att jag gick upp EFTER att solen gatt upp! HA!

Inga speciella planer for dagen, stotte dock pa Victor pavag in till datasalen och han sa att jag skulle hanga med till baren brevid oxxo...dar stog jag med min take away kaffe och en smorgas i vaskan. Men! Ska man festa ska man borja tidigt (denna regel galler INTE Elisha och Sina, OK!?)

Kan tyvarr inte bjuda pa nagra foton idag da jag sitter i skolaan.
Happ, nae..lets call this a rap. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fabbskii

Jag vill kommaaaa!!

Hur är vädret när det inte regnar?? varmt??

2010-08-07 @ 20:54:04
URL: http://tpl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0