vamos a la cine

Jag tänkte faktiskt uppdatera massa mer under tiden jag väntade men så dök Carlos upp och vi pratade "gamla" minnen från förra terminen, än så länge gillar alla förra terminens utbytesstudenter mer! Haha Score!

Nu ska jag och Paulina gå på bio men fööörst MAAAT. Har velat gå på bio i en evighet nu! Popcorn med extra smör, mums!! Här han man en buffé av extragrejer attt lägga på bland annat popcornen. Man köpa med sig massa god nachos och sånt också och allt för typ en fjärdedel av priset vi betalar i Sverige!! Deeessutom är deras stolar en miljon gånger skönare, man kan luta sig bakåt.
Åå nu spelar de en låt här på campus som påminner mig massa om förra terminen. Myyys.
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0