zzzz

Klockan har precis passerat 22 här och jag är helt slut. Har varit genomtrött och velat sova enda sen kl 20. Och vad gör jag vaken? Det undrar jag med! Helt sjukt var jag sover på senaste. Imorse när klockan hade ringt två gånger och det gjorde fysiskt ont att komma upp från denna sköna säng så slog det mig att jag hade lagt klockan en hel timma för tidigt - LYCKA. Lycka, eller LYCKA?! Jiiis vad glad jag blev!
Tror att min kropp tar igen från hela förra terminens saknad av sovtimmar, det blev inte aaalls många. Jag förstår själv inte hur jag pallade, men har man kul så lever man på den energin!
Nu ska det sovas, imorgon ska jag upp för att framkalla foton som vi har haft i läxa till morgondagens fotoklass sen ha lektionen i tre timmar, fyra timmas håltimma på det innan andra 3timmars lektionen börjar...gaah. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0