Maskeradparty!

Den här helgen har varit ganska störd.

Inget blev som planerat, som vanligt.

I fredags satt vi på vår takterass och drack öl med några andra utbytesstudenter.
En av tjejerna som är från Tyskland har en stalker som är dvärg, jag vet att det är politiskt inkorrekt att säga dvärg, men jag vet inte vad jag ska översätta det till (!?!?)

I lördags var vi på maskerad, jag skulle inte ha följt med från början men sen när jag kom på att jag skulle vara britney bitch så blev det ganska roligt :)

Synd bara att vissa som vi bor med är psykiskt störda...no names...

Det var jag (Britney), Sonia (Pocahontas), Sima (Hippie), Victor (Lenny Kravitz) och Nige (Jafaar)

Sima, Nige, par som bodde där, Victor


Jag och Zalga hittade några masker...ad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0