Six Flags

Idag var vi på Six Flags som är ett superstort nöjesfält i Mexico City. Det var inte direkt så att jag ville åka dit, men vi var tvugna eftersom det var en skoluppgift.

Missförstå mig rätt, det är skitkul med sådant, men jag är ju åksjuk och karusell plus åksjuka är inte lika med sant.

En av de mexikanska tjejerna hade sina läkare till pojkvän med sig så han lovade att köra CPR om jag plötsligt skulle dö i spökhuset. Väldigt bra att ha en läkare till hands i nödfall kom jag på vid ett senare tillfälle...kanske ska be Jocke att omskola sig och blir läkare istället....hmmm...haha, han skulle nog svimma om han såg blod!

Igår pratade jag med min kära syster och systerdotter via Skype, väldigt givande, speciellt när min systerdotter uttalade "Hola" bättre än mig. kände jag mig duktig.

Nu blir det plugg plugg, har en deltenta i Organizational communication imorgon, min favoritkurs för övrigt, eftersom vi har sååå duktiga gruppmedlemmar...

Adios



Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul att ni bloggar så man blir uppdaterad på vad som händer...

Var på Six flags i Dallas, vi stod i kö till begochdalbanan och när vi hade stått 30 minuter kom vi till en skylt dä det stod att det var 1 timmes väntetid kvar. Kul, det där Six flags :(

2010-02-08 @ 20:41:24
Postat av: Lola

Det var typ inget folk alls när vi var där, för att det hade störtregnat dan innan så alla trodde att det fortfarande skulle vara regn, MEN det var skinande sol och varmt =)

2010-02-09 @ 02:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0