Sonia: ge.mig. sömn

Buenos noches!

Eftersom jag har hamnat i någon insomnia svacka så tycker jag att jag ska få ledigt från bloggandet ikväll.
Första kvällen på ett tag då man bara får sitta och surfa runt. Egentligen har jag lite läxor att ta tag i, men vad fan...

Det har varit en galen helg, trots mina seriösa försök på att ha en lugn helg. I fredags var det en ursäkt som "vi har pluggat hårt hela veckan"/"vi ska upp tidigt på söndag för att klättra berg, därför kommer vi inte gå ut imorgon och då hinner du vila upp dig"/"vi har redan druckit massor sen kl 2, ska du bara gå hem och lägga dig?"

I lördags var detför att vi bestämde oss för att inte klättra i berg och ja...festa istället.

Det här fungerar inte riktigt alltså. Men imorgon ska jag alltså blogga om allt ni missat! Dessutom har jag inte glömt att jag lovat att berätta om mina två nya upptäckter...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0