Sonia: weekend!

Buenos dias


Jag sitter inne på rummet och försöker att samla på mig tillräckligt med energi för att byta om och sminka på ett ansikte. Eller förresten, skippar sminket i denna värme och tar ett par brillor istället.

Igår att Donatelo (Victors alterego) födelsedagskalas här och då tog jag väl tillfället i akt och rymde hemifrån, haha. Nej men, det var The killers tribute på klubben Bulldog som jag varit på en gång tidigare och gillat så att jag hängde på när Sima föreslog det.

Det var galet med folk och en del av mitt hår sitter ihop av all kladd som jag fått av drinkarna, och fötterna ska man inte ens prata om. Nästa gång har jag stövlar på mig!
Vid halv sju var jag hemma och bara längtade till min säng då jag upptäcker att Donatelo och hans kompisar fortfarande är up for party, de satt och sjong. Jag satt en stund med dem innan jag blev aaalldeles för trött och drog upp till mig med en låst dörr, haha.

Nu på morgonen har jag och lollo käkat frukost ute, på marken - grannarna tycker att vi är lite speciella. Men efter ett tag blev det faktiskt för varmt så vi gömde oss inomhus.
Om ett tag åker jag och lollo iväg till ett ställe med två shoppingcenter och en marknad för att hitta lite kläder för ikväll.

Imorgon ska jag lollo och jocke åka iväg till ett ställe som heter Six flags, som tydligen är någon nöjespark som alla älskar. Vi ska dit för att göra någon uppgift i Consumer behavior kursen, men jag får skjuts dit av mina gruppmedlemar - schyssta grejer! Sen ska min grupp följa efter tonårskillar i ålder 13 - 19 år för att se deras beteende. Också schysst!

Lollo har roligt just nu med att skypa med sin syster och systerdotter, de verkar ha kul! Haha
När jag skypade hem så tyckte lollo att det lät som bebisjoller...normalt. Men ingenting med Lollo är särskillt normalt, inte ens hennes kompis som hon delar en blogg med.


Jag och lollo i väntan på avfärd mot veracruz förrahelgen


Ingen ville sitta brevid mig...


Kommentarer
Postat av: kokolife.blogg.se

En el futuro los mexicanos estudiaran vuestra estancia en los libros de historia como "La Revolucion Loca".



Pasalo bien!



/J

2010-02-07 @ 10:57:18
Postat av: fab

Jag vill sitta bredvid diig! haha:D

2010-02-07 @ 23:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0