Tack Sonia...tack! by Lola

Insag precis hur mkt Sonia har bloggat, och inte jag...

Sag aven att Sonia lagt ut massa vackra bilder, bland annat en dar jag ser gravid ut, tack Sonia...tack!
Som tur ar kan jag meddela att laget INTE ar sa, jag hade bara atit lite for mkt. Eller sa skyller vi pa dalig vinkel..det later battre!



Anyway, har varit tva jobbiga veckor med massa partials! Men nu ar det over och den har helgen kommer bli friiii!!

Forra helgen var vi pa fest pa fredagen och en till fest pa lordagen, den pa lordagen var varsta fjortisfesten, men fredagens fest var kul! Vi akte till La Condessa; ett "innestalle" med massa klubbar.

Sa vi gick ut dar med massa folk fran en av vara klasser och doktorn som raddade mig nar jag holl pa att svimma, "the pressure went down" sa han bara och kopte en hamburgare som jag at.

Vi sag aven Avatar, jag och Jocke, i 3D, det var ratt haftigt faktiskt och filmen var val bra, men det ar ju inget masterverk som vissa verkar vilja pasta.

Den har helgen ska vi planera infor spring break, tror att det blir Playa del Carmen och Cancun, vi ska dra till Coyocan och ga pa Frida Kahlo muséet ocksa! Pa lordagen blir det fest for Mafer (Maria Fernanda)!

Jag saknar festerna i Sverige lite...

Louise och Lovisa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0