This lovely day...by Lola

Natten har dessvarre inte varit sa underbar, det har vart ovader har, sa det regnade sa att rutorna skakade och det blixtrade och askade sa jag vaknade 15 ggr inatt typ...

Nar jag skulle ga upp i morse bestamde jag mig for att inte ga upp...sa jag sov mig igenom den tre timmar langa spanskalektion som vi skulle ha. Telefonen ringde, det var Sonia;

"Hej, vi hade ingen spanskalektion, vilke javla tur ni har!!"

Fatta hur nojd jag var efter det!! Ingen franvaro, bara sovmorgon!!
Vi hade ingen el eller nagot vatten imorse, men som tur var lag det kvar vatten i toaletten sa jag kunde spola efter min morgonstund.

Skolan har varit kaos idag, alla gommer sig inomhus sa alla sittplatser har varit upptagna, forutom har i datasalen dar jag och Sonia sitter och gommer oss tills lektionen borjar.

Aven om vadret har varit kasst, sa har det varit en ganska bra dag, eller hur Sonia? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0