Sonia: mañana mañana

Okej, egentligen hinner jag verkligen inte blogga. Jag ska möta Sima i skolan om mindre än tjugo minuter för ett pass på gymmet, och jag sitter fortfarande i pyjamas. Är man i mexico är man!

Har egentligen inget speciellt att skriva om och jag har insett att det är interneten vi har här hemma som är så seg med att ladda upp bilder på bloggen. Igår när jag ladda upp från Simas dator i skolan gick det hur smidigt och snabbt som helst!

Dagens planer är att först svettas på gymmet. Älskar vårt gym! Inte de bästa maskinerna men vi är på typ fjärde våningen (men det känns som nionde) och med typ 5 meter höga fönster runt hela megalokalen, hur skönt är det inte då? Vissa är till och med öppna! Så står man där och tränar och kollar på alla fina berg som omringar denna underbara stad.

Jag hade kunnat strunta i träningen och dragit med Victor och en till kompis till Santa Fe för att möta upp Neish och börja dricka. Men jag tränar faktiskt hellre. FAAKTISKT!
Om ni nångång är här och älskar skaldjur och vill bli fulla så rekommenderar jag "Fishers". Skaldjursresturang där du kan beställa vilken drink du vill, men grejen är att de även fyller glaset med hur mycket alkohol du vill. Jaa, så ett plus ett liksom.

Senare lär väl jag och Sima käka tacos från det tredje tacosståndet på gatan. Sen en kaffe från Starsbucks. Sen hemåt för att duscha och börja dricka inför kvällen. Vi ska upp till de norra delarna för en fest, blir nog skoj.

What else, what else? JO! Igår var vi på Hooters! Och jag är inte den som är den, är en tjej/kvinna snygg så säger jag det, mer än gärna. Men är inte Hooters koncept att det ska vara snygga tjejer som serverar maten.....?

Nej, nu måste jag byta om och springa iväg. Jag hinner nog blogga imorgon. Hota Lola till att blogga också! Kom igen!

Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0