Sonia: men vad sägs om lite helg?!

Tjena!

Jag tänkte faktiskt ge er ett inlägg men Victor har precis kommit hem med några vänner till oss, en amerikanska och en rumän (fler kommer). Han ska laga middag och just nu sitter de ute på altanen och har det mysigt med Jocke och Lola. Och vem är jag som ska sitta uppe på mitt rum för att blogga?

Imorgon är vi lediga, i alla fall från lektioner. Ordet ledig finns nog inte längre, vi har jämt så mycket att göra så att även jag - typ den lataste människan på jorden, blivit rastlös. Jag KAN INTE sitta still. Det kliar i hela kroppen!
Men ja, imorgon är vi lektionsfria så då kan vi väl lova ett inlägg eller två? Jag ska ner till Lola och säga att jag precis lovat er ett inlägg från henne, hon ska minsann inte ligga på latsidan i denna blogg!

Jag vet, har inte glömt bort att berätta om mina två nya upptäckter om mig själv. Sneakpeak: det ena handlar om min klumpighet, som innan var helt obefintlig men som nu är mer av en...hmm, egenskap(?) som jag har. Och det andra är sömnen. Wow, denna sömn! Vad är det jag har missat i mitt liv?!

Jag har inte tagit några nya bilder, men eftersom ni inte sett de första bilderna så kommer det några nu!


typ, första dagen på hotellet. Jo, men det var faktiskt kallt!


té med torkad frukt som jag drack i en kaféteria på samma gata som hotellet. wow, det var verkligen en e v i g h e t sen!!


Ner och vara social var det! Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0