Sonia: ut på nya äventyr. Varje dag.

Hola chicos!

Jag vet inte riktigt hur mycket jag hinner blogga. Jag sitter just nu inne på mitt rum och väntar på att dra iväg på utflykt med Lola och Jaquin. Vi ska till Coyacan för att äta gott, glasen där är det godaste jag ätit! Urmysig stadsdel.

Igår var vi ute. För första gången under hela min tid här så bestämde jag vart vi skulle, men när vi väl var där så var festen heelt död så vi gick in på en pub istället. Kings pub, var där en gång tidigare på födelsedagskalas men just den kvällen mådde Sima illa så vi åkte hem igen. Gillar det stället faktiskt!

Det var jag, Sima, Neish, Paulina och Victor som åkte dit. Men de två sistnämnda åkte hem efter tio minuter och vi andra tre var kvar. Tyvärr så var det tre killar som typ vägrade sluta prata med oss, jag fick till och med mardrömmar om det. Men vi hade väl kul ändå haha
Får man helt seriöst vara så trög? Jag brukar inte ljuga, även om det är en uberfull människa...men igår drog jag lögn efter lögn, allt för att de skulle förstå. Men icke.

Ikväll ska vi nog också ut, om något för att fira det persiska nyåret för Simas skull!

Kan inte fatta att vi drar till stranden på onsdag, ska bli så himla skönt! Har knappt haft ledigt enda sen sommaren. C-termin, uppsatsskrivande och jul-ochnyår och så direkt hit. Nytt land, ny kultur, nya människor, nytt språk - och så ska man plugga utöver det. Men jag har aldrig haft så kul innan!
Men jag sticker inte under stolen om att man behöver semester från semestern, hehe. Softlan-vatten, vita stränder, bra klubbar, fräknar och färg, goda frukter, goda drinkar, bra musik. Jag längtar.

Jag var precis inne på Lindex hemsida för att kika på en bikini som min syster ska köpa åt mig. Varför har de en kategori för "Dam" när det bara är damkläder de säljer? Visst, de har barn...men ändå?

Oj! Nu måste jag springa ner till paret som väntar utanför. Hoppas att det inte är föör varmt ute :-)

Besos

Kommentarer
Postat av: Frankie Frank

dina odugliga vänner och syster är skitdåliga på att festa sen du drog!! har träffat dom kanske max 3 ggr sen du drog...FAAN är det för fel på dom??? KOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!

2010-03-21 @ 12:35:25
URL: http://sodertaljehousemafia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0