Sonia: vamos a la playa!

Hoooola!

Jag och Lola sitter i en datasal och fixar allt infor resan och lite andra grejor. Skriva ut biljetter, checka in osv. Ska bli riktigt gott att fa plaska i softlan-vattnet!

Jag vill bara slanga ut ett till jatteemegastort grattis till min koosin SIBAAR som blir 23 idag! Det betyder att jag exakt om 23 dagar bemotter samma ode...

Har en del grejer att fixa idag och egentligen borde jag sitta hemma och packa ikvall men istallet ska vi dra till coyacan (som ar SJUKT fint!) och dricka ol for 10 pesos vilket motsvarar 5 och 50 svenska kronor. BILLIGT VA?! Och ata mycket pizza. Gillar dieten kvallen innan man drar till stranden liksom. Igar kvall drog vi och at mega hamburgarna. Hittade lite losviktsgodis (inte alls som i sverige) men de har annat system har, de vill att man ska lagga alla godisar i egna pasar. Allto, som du koper fem dumle och fem ferraribilar sa ska de ligga i tva olika pasar aven om hektopriset ar detsamma. Det var for efterblivet sa vi lamnade det istallet.

Satt uppe till halv tva for att forsoka gora klart min laxa men internet samarbetade inte med mig sa jag gav det ett nytt forsok imorse men det var fortfarande surt. Sa det ar lite darfor vi sitter i datasalen pa skolan da vi egentligen har pasklov.
Nar ar det pask egentligen?

Aaaah maste handla massor ocksa innan. Jag vill bara ga och mota upp Sima och Neish och borja ola!

Nu ska jag forsoka lasa aftonbladet, som vart internet hemma inte klarar av. Och lite andra grejer, for att uppdatera mgi lite om resten av varlden.

JO forresten. Har inte velat skriva det innan men det har varit massor med varningar om att en jordbavning varit pa G har i D.F
Den har tydligen redan varit har! Sa liten att man inte ens kande av den. Eller lollo gjorde det. Men inte jag, sa javla synd! For igar pa centret borjade golvet bullra, som det gor pa silja line typ och da inbillade jag mig och ljog for mig sjalv att det var en jordbavning, bara for att.

Nu maste vi springa! Besos

Kommentarer
Postat av: fabbe

Nästa helg är det påsk! =)

Sköönt att den kommit :D:D FJUUU!! hahaha

Faan asså zalg ja skrev värsta svaret på ditt mail på facebook så försvann allting! GAH

2010-03-24 @ 08:57:30
Postat av: Anonym

Hej,



Jag åker om ett par timmar motl till Mexico city. Är där till lördag morgon då det blir Cancun och Acapulco men vet ej i vilken ordning. På onsdag kväll blir det Curacao innan Cartagena de Indias, men efter det,måndag efter Påsk åker jag förbi Mexico city. Jag sms:ar när jag är där så får vi se.



Vi hörs på spanska :-)



Hasta luego!!

2010-03-24 @ 20:54:23
URL: http://kokolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0