sonia y lola: snabbuppdatering

Gissa vem det ar som skriver?
Men jag är tvungen att skriva Lolas namn i rubriken eftersom hon sitter här brevid mig, vi sitter ute på campus och väntar på lektionen Organizational communication. Som by the way är skiiitrolig! Hahahaha
alltså, så tråkig att vi bara skrattar. Inte att läraren är dålig, för det är hon verkligen INTE. Tvärtom, en av de bättre som jag har haft. Utan det är nog bara det att vi haft lektioner sen halv nio och sen en håltimma på tre timmar innan den sista lektionen.
Sen kan vi ju ganska mycket om org.komm så man tappar lätt koncetrationen, och vissa i klassen är riktigt roliga. Eller ok, jag ska erkänna. Jag tycker att de är roliga bara för att de skrattar åt mina dumma skämt haha
Och åt mina försök med att prata spanska.

Vi vill be om ursäkt för den usla uppdateringen, men i förra veckan hade vi alla våra partials (deltentor) i alla ämnen och i helgen åkte vi iväg på olika håll här i landet. Den här veckan har sprungit iväg läskigt fort. Det gör det mesta här, trots att mexikanarna är ganska långsamma i det mesta.

Jag använder mig Simas dator nu och ska kika efter lite bilder från helgen i Guadalajara. Hehe...OM vi har haft kul?


jag och sima på bussen påväg till guadalajara. hur efterblivna ser vi inte ut att vara? Och varför, varför kollar vi båda in i koppen? CUUUBAS


det här måste nog vara den enda nyktra bilden på mig. utanför vårt hotell när jag och sima promenera in mot stan.


the evil witch trying to fool in the kids into the big and scary house...


jag har precis tjänat in mina första miljoner och köpt det här fina, stora huset...


gillade tydligen peddon nalle puh.


här tvingades jag upp av både mina kompisar och sångaren för att hjälpa honom med en coldplay-låt som vi önskade.


på söndagen sket vi lite i resten och drog iväg till en marknad, som tyvärr sålde lite för äckliga grejer för våra dagen-efter-näsor-som-kände-allt. och såg, framförallt. ko-ben. exakt som de var liksom. och massa andra köträtter som våldtog näsorna. vi satte oss utanför med lite...>


kaffe. NOT! lite mer cubas.

Massa egobilder, jag vet. Men det gör inte så mycket. Nu springer vi på lektion! Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0