Sonia: zzzzz

Jag borde egentligen ha lagt mig för ett tag sen med tanke på dagen jag har haft och hur trött jag har varit. Men jag har återförälskat mig i en Gavin DeGraw låt som jag måste lyssna på igen och när jag väl var inne på youtube så klickade jag till några fler låtar.

Haaa, jag vet inte...ska jag försöka återberätta hela helgen nu då? Varnar er redan nu för en otroligt tråkig text eftersom jag är sjukt trött. Hahaha jag skrattar verkligen åt mina mordiska tankar jag haft idag (som tur var så behöll jag det mesta för mig själv, men lektionen innan lunch kunde jag inte hålla mig utan dela med mig med Lollo av dem)
Jag fungerar inte riktigt om jag är så trött som jag varit idag. Och får jag inte mat då jag är hungrig...ja, då är man klok om man håller sig undan.

Simas kommentar var ändå klockren då hon märkte hur jag sakta med säkert omvandlades till monster då jag inte fick mat.

(Å så tänk er det här på skånska)
"Asså, jag ska ha min väska fylld mat i Playa del Carmen, för jag tänker inte gå med dig om du ska vara såhär!"

Hehe. Ja..

Vet ni vad? Jag ska överföra bilderna så att det inte blir alltför tråkigt!

Jag kan säga såhär; idag har jag gått runt med lite ångest för att jag haft en sån bra helg. En riktigt klockren helg faktiskt.

FREDAGEN. Var det då jag satt och skypa typ hela dagen? Ja, det brukar i och för sig vara det haha
Jag skypade med Fabbe, syster nr 3, mamma, mostrar i ett bra tag. Senare skypade jag med ilham och jag fick bästa uppdateringen och till slut joina idsala vårt samtal och det kändes som att jag var hemma igen.
Jag vet inte riktigt och när jag bestämde mig, eller snarare ångrade mig och drog med Victor, Neish och Sima på maskeradfesten. Men med var jag!
Efter många om och men och efter att ha låtit amerikanarna som Victor skulle möta fick vänta i typ...fyrtio minuter så var vi äntligen framme. Med sig hade dem en av våra profesorer på skolan. Mycket festligt! Vi tog in på närmaste bar och började öla.
Efter två timmar började vi gå mot festen. Mycket trevlig sådan faktiskt!

Är det verkligen konstigt att äta en milkyway innan man börjar dricka? Jag var faktiskt sjukt chokladsugen, ok?! Alla tyckte att jag var knäpp. I guess I am, men inte pga chokladen. OK?


här sitter vi med amerikanarna, neish, Sima och jag. Och proffesorn.

Ja, alltså...sen har jag typ inga bilder från fredagen. Jag blev lite ledsen när jag senare kom på att jag helt glömt bort att fota. Så jag fota massor dagen efter istället!

 LÖRDAGEN. Jag gick ganska tidigt för att jag visste att jag och Neish skulle iväg till Santa Fe ganska tidigt. Så det var bara att hoppa in i duschen efter endast 3-4 timmars sömn. Sima lyckades övertalas så hon hängde med oss, men den tidiga morgonen förvandlades till lunchtid. Som alltid när det kommer till Sima (våga påstå något annat nu, ok? Hahaha)

Runt ett tiden var vi ändå framme i Spains hus. Spain är en annan god vän till Victor, han hade grillfest. Till en början var vi bara fyra stycken där eftersom vi ändå lyckades komma två timmar före alla andra (mexikanare och tid...). Jag och Sima öppna upp första ölen direkt till chips och Coldplay (som var i stan i helgen - j.a.g..v.e.t.)


jag och sima. ser ni halsbandet? Det är köpt från en marknad i tepoztlan, sima har likadan. Våra ugglor är bästisar och uuuh-uuuhhh:ar varandra. hennes är gul.

Och ja, sedan gick det bara nedför alltså! Jag måste tyvärr erkänna att jag aldrig tidigare druckit så mycket som jag gjorde i lördags. Jag hamnar i chocktillstånd varje gång jag räknar upp hur mycket jag drack, och detta alltså utan att må dåligt. Hur duktig var inte jag då? Jag var inte den enda som var chockad över mitt tillstånd, utan i princip alla. Det säger en del om hur mycket jag dricker kanske.




Nu jävlas bloggen med mig igen. Det blockerar popup fönstret som jag laddar upp bilder i. Jag ska försöka i ett nytt inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0