Äntligen klar!!

Sitter i Sonias rum och dricker rom/cola, vi ska till Kings Pub ikväll!
Sonia försöker piffa till sig, men det går trögt som vanligt...
Hade vår sista final exam idag! Den var verkligen jättesvår, det var 16 powerpoints med typ 65 slides på varje, och vi skulle förstå allt!! Consumer behaviour heter kursen, mkt psykologi och teorier.
Men jag tror jag klarade den ;) Klarade spanskan fick jag reda på idag!! Jag fick jättebra på den muntliga delen, och lite sämre på den skriftliga ;) Det har varit en tuff vecka och en tuff termin, men nu är det över!
Nu planerar vi att åka till Oaxaca! Jag, Sima, Sonia, Jocke och hans pappa Bosse!
Vi ska först till en gammal mexikansk stad som ligger mitt i Oxaca, några timmar därifrån ligger en liten stad som heter Puerto Escondido som har jätte vackra stränder tydligen!
Nu ska jag bara väta på tröghetens mästare nr1 och tröghetens mästare nr2.

Kommentarer
Postat av: Francesca

Wooohooo bra jobbat lolloo! Fan va skönt de måste kännas!!

2010-05-14 @ 09:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0