Here we go again...

Det är andra gången Sonia tvingar mig att blogga för att jag är så trög. Men hon är också trög som SKULLE HA DUSCHAT FÖR EN TIMME SEN MEN STÅR I DUSCHEN NU!
Det här är veckan från helvetet, jag har hur många finals som helst, men det ska nog funka!
Idag ska vi filma en dokumentär och redigera den...tills IMORGON! Känns bra, känner mig lugn...
Jag längtar bara tills nästa vecka då J:s pappa kommer hit och vi ska dra ut och resa.
Vi vet inte ännu vart, det kommer bli lite på impuls tror jag, eftersom det fungerar i Mexiko...
En av mina nära vänner fick jobb idag! Jag är superglad för hennes skull! Hon förtjänade det, och hon rockade bland 78 sökande!! You go Sofie!
Saknar svensk mat...ge mig!
Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0