I KILL PIÑATAS!!

Men hej

Sitter i skolan med Sonia, troghetens mastare, hon sitter pa facebook antar jag.

Idag gjorde jag spanskatestet fran helvetet!! Det gick faktiskt ganska bra, speciellt den muntliga delen!
Efterat pratade vi om J:s parasiter som invaderat hans tarmar:
Jag: Du har haft dina sma inneboende kompisar i flera veckor nu ju! stackars liten!
J: Ja, och ingen hyra far man heller...

HAHA, den hundblicken han hade nar han satt och tyckte synd om sig sjalv slar ALLT!

Sima har varit arg pa sistone, pa mig och Zalga. Hon sager inte sa mkt, man ser bara att hon biter ihop tanderna varje gang vi oppnar munnen. Jag vet inte vad det ar...antagligen ar det vi.

Nu ska vi gora en dokumentar om Sverige och Mexico, den kommer bli skitrolig!!

"I KILL PIÑATAS!!"


Kommentarer
Postat av: fabbe

Hahahha typiskt jocke kommentar!!

2010-05-07 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0