Sonia: är det inte söndag?

Halloj där!


Sitter just nu hos Sima. Vi har precis youtube:at Justin Bieber och pedofilat oss. Det är vi mot alla 10 åriga småflickorna alltså!

I fredags gick jag till skolan för att möta upp min projektgrupp för att avsluta, ja vårt projekt. Jag ville bara hoppa från någon bra. Många shots + för få timmars sömn + stekhett utomhus = no good combination.
Vi hade en stor presentation sen som också gick bra. Mindre kul att lyssna på 5 grupper i 20-30 minuter upprepa i princip samma sak, vissa trögare än andra - på tom mage. Det slog mig när jag satt där att jag helt glömt bort att äta på hela dagen. Så jag lollo och jocke drog till mega och köpte chorizo å åt.

Efter en timma en två gick vi ut för att möta Sima och vi drog till Santa fe till Hannas klasskompis hur. Sjuuukt snyggt inrett! OCh skum..men ändå god shots. Vi drog vidare till Antara till en megaklubb där vi fortsatte kvällen tills det blev morgon. Vi var hemma klockan halv sex efter stopp för både tacos och burger king och skumma telefonsamtal.

Vem vaknar upp tre timmar senare? FÖRLÅT men jag börjar tröttna på denna värme! Man är ur funktion!
Det har gått för långt när man inte ens orkar äta alltså. Helt sjukt.

Snart ska jag hem och ta en kalldusch innan vi drar för att fira Olive och kanske vidare då.
Jag undrar lite när jag ska få sova? Typ aldrig.

Nej, ska upp och hjälpa sima som smart nog tappa en burk med koookhett vax på golvet...

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0