Sonia: ingen som läser!

Haha! Lollo gillar att ta order.
Har suttit nere i vardagsrummet och "pluggat" lite spanska. Hur länge (kort) ska man kunna hålla sig koncetrerad utan att diagnoseras med typ ADHL? Haha
Seriöst, det är helt omöjligt för mig.
I alla fall, finalexam på spanskan imorgon alltså. På allt vi har gått igenom hitills. Det har gått bra för mig fram tills typ kap 7 eller 8. Där tappa jag det helt. Så vi får helt enkelt hålla alla tummar och tår för oss imorgon!
Snart är alla finals över!!
Jag har äntligeen fört över alla bilder från semana santa när vi var i cancun, playa del carmen, izla cozumel och tulum. Jag har gett upp hoppet om att lägga upp bilder på fb, har enkelt varken tid eller lust för det. Så de enda som får se något är ju läsarna av den här bloggen, känn er speciella.
Tyvärr så är jag också ganska så välmedveten om att exakt ingen läser mina inlägg eftersom jag skriver så mycket. Därför kan jag också skriva massa skit, det är ju ändå bara jag som ser x hihi
Weeeell. Adios

Kommentarer
Postat av: Francesca

Jag läseeer!!! Men så jävla jobbigt att kommentera man måste alltid skriva dom där jävla tecknerna för att kunna skicka kommentaren :P

2010-05-05 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0