sonia: inte långt kvar nu

morsning korsning!
Igår gick jag och Lola till skolan vid två tiden för att redigera klart vår dokumentär, två och en halv timma senare fick vi äntligen vår dator. Sammanlagt satt vi där i 5 timmar med två korta pauser för frisk luft (bra att ac:en var förstörd så vi satt och svettades som små grisar) men sen blev det klart! Och FYFAN vad nöjd jag är alltså! Skönt att ha gjort något helhjärtat den här terminen haha!
Allting klaffa perfekt, musiken med klippen osv. Så jääkla bra. Får se vad satmarorna säger om klippet på onsdag när det ska presenteras ;-)

Ska alldeles strax till skolan för att lägga in ett eller två extraklipp på Sima och en avslutning då Lola skriker; I LOVE MEXICO!

Jag ska försöka föra över det till youtube för att visa, jag bryr mig inte om vad de andra två tycker (jag kommer att få stryk) haha
Ok. Nej men, om man fixar klart det här och börjar plugga till tentan på torsdag? Sista tentan!!!!

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0